Subject: N26251: NOTAM A0929/25 väljastatud (ID:26251)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 09:39:57 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26251 alusel, mis saabus meile 10-03-2025 
07:19, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0929/25
(A0929/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5927N02448E001 A)EETN 
B)2503180700 C)2503192100 D)18 0700 -1600, 19 1200 - 2100 E)TEMPO RESTRICTED 
AREA EER2318 ESTABLISHED DUE TO FIS CROSSCOUNTRY WORLD CUP TALLINN WI 500M 
RADIUS CENTRED ON 592643N 0244824E. UNMANNED AIRCRAFT ARE FORBIDDEN TO FLY 
IN THE ACTIVATED AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM THE EVENT ORGANISER. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM +372 5097209. F)SFC 
G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.